„…A 18. században elegendő volt, ha az orvosok tudományos közleményeket írtak az ásvány- és gyógyvizekről. A 19. század második felére azonban a számos ásvány- és gyógyvíz megjelenése miatt, a reklámozásban már szükségessé váltak a röplapok, füzetek, újságcikkek is. A század közepére ez a sor bővült a reklámplakátok megjelenésével, melyek lépten-nyomon hirdették a különböző vizek jótékony hatását. Bár a második világháború után ezek visszaszorultak, köszönhetően annak, hogy az értékesítésnek nem volt konkurenciája, valamint a szemléletnek, hogy reklámra nincs is szükség. Ez a nézőpont akkor változott csak meg, amikor rájöttek, hogy a reklám fő rendeltetése nem más, mint a termék széleskörű és szakszerű megismertetése a fogyasztókkal…”Ezzel kapcsolatos írásunkat, és sok más érdekes információt a Duna Múzeum blogján olvashattok! http://vizmerce.blog.hu/…/kutbol_a_palackba_gyogyvizek_es_a…

img 6695

Támogassa a hazai vízügytörténet kutatását és népszerűsítését! Adója 1 %-át ajánlja fel a Duna Múzeum Baráti Köre Egyesületnek!

Adószámunk: 18396780-1-11

 Egyesületünk elsősorban a Duna Múzeum tevékenységéhez kapcsolódóan, de azon túlmutatva is hazánk vízügytörténeti és természeti értékeinek védelmére, gondozására, megőrzésére és megismertetésére alapított közhasznú, nonprofit egyesület. Céljai megvalósítása érdekében széles közönséget megszólító ismeretátadási programokat szervez; segíti a Duna Múzeum kutatási és oktatási programjainak, kiállításainak színvonalas megvalósítását, a hazai vízügyi emlékhelyek ápolását és népszerűsítését.